ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ САЙТОМ www.ezebra.com.ua Дата набуття чинності: 24.05.2018

I. Визначення


Поняття, що використовуються у Правилах, означають:
1. Клієнт – це фізична особа, юридична особа або організаційна одиниця, що не має статусу юридичної особи, котрій закон надає правоздатність, яка виконує замовлення в рамках Магазину;
2. Споживач, відповідно до ст.22[1] Цивільного Кодексу – це фізична особа, яка здійснює угоду з підприємцем, безпосередньо не пов'язаний з підприємницькою або фаховою діяльністю;
3. Цивільний Кодекс – закон від 23 квітня 1964 р. (Вісник законів № 16, поз. 93 зі змінами);
4. Правила – це ці Правила, що визначають загальні умови продажу та надання електронних послуг в рамках інтернет-магазину ezebra.com.ua;
5. Інтернет-магазин (Магазин) – інтернет-сервіс за адресою www.ezebra.com.ua, за посередництвом якого Клієнт може оформити замовлення;
6. Товар – це продукти, представлені в Інтернет-магазині;
7. Договір купівлі-продажу – договір продажу Товарів згідно з Цивільним Кодексом, що укладається між ezebra.com.ua та Клієнтом за допомогою інтернет-сервісу Магазина;
8. Закон про права споживачів – закон від 30 травня 2014 р. про права споживачів (Вісник законів від 2014 р., поз. 827);
9. Закон про надання електронних послуг – закон від 18 липня 2002 р. про надання електронних послуг (Вісник законів № 144, поз. 1204 зі змінами);
10. Замовлення – волевиявлення Клієнта, спрямоване безпосередньо до укладення Договору купівлі-продажу, яке визначає вид і кількість Товару.

II. Загальні положення


1. Ці Правила визначають умови користування інтернет-магазином, доступного за адресою www.ezebra.com.ua
2. Ці Правила є правилами, про які йдеться в ст.8 Закону про надання електронних послуг.
3. Інтернет-магазин ezebra.com.ua за адресою www.ezebra.com.ua працює під керівництвом Просте Товариство EZEBRA.PL sp z o.o., Wilhelma Hessa 7, 20-270, Люблін, Польща, NIP (ідентифікаційний податковий номер) 7123275732, REGON (реєстраційний статистичний номер) 060301634. Фірма зареєстрована в Центральному обліку та інформації про господарську діяльність (CEIDG), функціонування якого відбувається під управлінням Міністра економіки. Е-пошта: ezebra@ezebra.com.ua, Телефон: +380 44 33 82 981.
4. Ці Правила зокрема визначають: правила виконання реєстрації та користування обліковим записом в рамках інтернет-магазину; - умови та правила оформлення електронного Замовлення в рамках інтернет-магазину; - правила укладення Договорів купівлі-продажу з використанням послуг, наданих в рамках Інтернет-магазину.
5. Користування інтернет-магазином є можливим лише за умови виконання телеінформатичною системою, якою користується Клієнт, наступних мінімальних технічних вимагань: пристрій з доступом до Інтернету.
6. З метою користування інтернет-магазину Клієнт повинен самостійно отримати доступ до комп’ютера або кінцевого обладнання, з доступом до Інтернету.
7. Відповідно до діючих законів, ezebra.com.ua обмежує надання послуг за посередництвом Інтернет-магазину особам, які не досягли 18 років. У такому випадку потенційні Клієнти будуть проінформовані.
8. Клієнти можуть отримати доступ до цих Правил в будь-який час за посередництвом посилання на головній сторінці сервісу www.ezebra.com.ua, завантажити їх та видрукувати.

III. Правила користування Інтернет-магазином


1. Реєстрація в рамках Інтернет-магазину відбувається за бажанням. Клієнт може оформити замовлення без виконання реєстрації в Магазині, ознайомившись з Правилами та прийнявши їх.
Реєстрація відбувається шляхом заповнення та підтвердження реєстраційної форми, доступної на одній зі сторінок Магазину.
Умовою реєстрації є прийняття змісту Правил та подання обов’язкових персональних даних. ezebra.com.ua має можливість позбавити Клієнта права користування Інтернет-магазином, так само, як обмежити його доступ до частини або всіх засобів Інтернет-магазину, з миттєвим наслідком у випадку порушення Клієнтом Правил, зокрема, якщо Клієнт:
- подав під час реєстрації в інтернет-магазині неправдиві, неточні чи неактуальні дані, які вводять в обман чи порушують права третіх осіб,
- здійснив за посередництвом інтернет-магазину порушення особистих благ третіх осіб, особливо особистих благ інших клієнтів інтернет-магазину,
- припустився інших дій, які вважатимуться Магазином ezebra.com.ua поведінкою, невідповідною діючим законами або загальним правилам користування мережі Інтернет, або шкодять доброму імені ezebra.com.ua.
Особа, позбавлена права користування інтернет-магазином, не може виконати повторну реєстрацію без попередньої згоди ezebra.com.ua
2. З метою забезпечення безпеки передачі повідомлень та даних, пов’язаних з послугами, які надаються в рамках Сайту, Інтернет-магазин використовує технічні та організаційні засоби, що відповідають рівню загрози безпеки наданих послуг, зокрема засоби, що служать для запобігання отримання та модифікації персональних даних, надісланих в Інтернеті неуповноваженою особою.
3. Зокрема, клієнт зобов’язаний:
- користуватися Інтернет-магазином відповідно до діючих законів на території Республіки Польщі, до положень Правил, а також до загальних правил користування мережею Інтернет,
- не надавати та не передавати повідомлення, заборонені положеннями права, напр. повідомлення, що пропагують насилля, виражають зневагу або порушують особисті блага та інші права третіх осіб,
- користуватися Інтернет-магазином, не порушуючи його функціонування, зокрема, використовуючи визначене програмне забезпечення або пристрій,
- не вдаватися до: розсилання та розміщення в рамках Інтернет-магазину не замовленої комерційної інформації (спаму),
- користуватися Інтернет-магазином, не перешкоджаючи іншим клієнтам та ezebra.com.ua,
- користуватися всією інформацією, розміщеною в рамках Інтернет-магазину, лише для особистого використання.

IV. Процес укладення Договору купівлі-продажу


1. Для укладення Договору за посередництвом Інтернет-магазину слід ввійти на інтернет-сторінку www.ezebra.com.ua і обрати Товар, виконуючи наступні технічні дії, що базуються на висвітленні Клієнтові повідомлень та інформації, доступної на сторінці.
2. Вибір замовлених Клієнтом Товарів, виконується шляхом їх додавання до кошика.
3. Під час оформлення Замовлення – до моменту натиснення кнопки з підтвердженням оформлення Замовлення – Клієнт має можливість модифікувати введені дані та обраний Товар. Для цього слід керуватися висвітленими Клієнтові повідомленнями та інформацією, доступною на сторінці.
4. Після надання Клієнтом, що використовує Інтернет-магазин, всіх необхідних даних, буде висвітлено підсумок оформленого Замовлення. Підсумок оформленого Замовлення міститиме опис вибраних товарів або послуг, загальної ціни та інших коштів.
5. Для надсилання Замовлення обов’язковим є погодитися з умовами Правил, подати зазначені обов’язковими персональні дані та натиснути кнопку, що підтверджує оформлення Замовлення.
6. Інформація про Товари, вказана на інтернет-сторінках Магазину, становить пропозицію, згідно з ст. 66 Цивільного Кодексу. Надсилання Клієнтом Замовлення є волевиявленням укладення Договору купівлі-продажу з ezebra.com.ua згідно зі змістом Правил. Договір вважається укладеним з моменту надходження Замовлення Клієнта до інформаційної системи Інтернет-магазину, за умови відповідності Замовлення Правилам. Після укладення умови Клієнт отримує електронне повідомлення, що містить підтвердження всіх важливих елементів Замовлення.
7. Договір купівлі-продажу укладається на англійській або українській мові, охоплюючи зміст, що відповідає Правилам.
8. Клієнти можуть отримати доступ до цих Правил в будь-який час за посередництвом посилання на головній сторінці сервісу www.ezebra.com.ua, завантажити їх та видрукувати. Збереження, захист та доступ даних замовлення та Загальних Умов (правила продажу) відбувається за посередництвом електронної пошти. Попередні замовлення Ви зможете побачити в рамках свого облікового запису після авторизації.

V. Доставка


1. Доставка Товарів є можливою по всій території України і здійснюється на адресу, вказану Клієнтом під час подачі Замовлення.
2. Доставка замовлених Товарів реалізується за посередництвом:
- Нової пошти
- Meest Express
Ціна доставки становить: https://ezebra.com.ua/uk/info/oplata-ta-sposib-dostavki-62.html
3. Термін реалізації замовлення становить від 2 до 10 робочих днів в залежності від вибору виду доставки та рахується від дня оплати Клієнтом Замовлення.
4. Пошкодження Товару, що виникло під час доставки.
У випадку здійснення споживчої купівлі на відстані наш Магазин завжди несе ризик випадкового пошкодження або втрати товару у транспорті. Якщо товари будуть доставлені з помітними пошкодженнями, що виникли під час транспортування, просимо про негайне надання такої інформації постачальнику та контакт з нами.
Спізнення в пред’явленні цієї рекламації або у встановленні контакту не несе жодних наслідків для Ваших законних вимог та їх задоволення, особливо для Ваших прав згідно з юридичною гарантією (частина VIII Правил). Швидше надання інформації про зауважені пошкодження, що виникли під час транспортування, становитиме для нас допомогу при позовному провадженні до перевізника або страховика транспорту. У випадку Клієнта, який одночасно не є Споживачем: ризик випадкового пошкодження або втрати Товару переходить з Інтернет-магазину на покупця в моменті доручення Товару перевізнику, що займається перевезенням речей такого типу, або особі чи кур’єрській фірмі, вибраній покупцем.

VI. Ціни та способи оплати


1. Ціни товару подаються в українських гривнях і містять всі складові, в тому числі податки, митниці та інше.
2. Клієнт має можливість виконати оплату:
- під час отримання
- Оплата в системі DotPay.pl (Mastercard, Visa, Visa Electron)

VII. Право відмови від договору


Лише Клієнту, який є споживачем, належить 100-денний термін для відмови від договору. Згідно з ст. 22 (1) Цивільного Кодексу, Споживачем є фізична особа, яка здійснює угоду з підприємцем, безпосередньо не пов'язаний з підприємницькою або фаховою діяльністю.
1. Право відмови від договору
Ви маєте право відмовитися від договору протягом 100 днів без надання будь-якої причини. Термін для відмови від договору закінчується через 100 днів від дня, коли Ви отримали річ, або від дня, коли визначена Вами третя особа, не перевізник, отримала цю річ.
Для того, щоб скористатися правом відмови від договору, Ви маєте проінформувати нас Просте Товариство EZEBRA.PL sp z o.o., Wilhelma Hessa 7, 20-270, Люблін, Польща, ezebra@ezebra.com.ua, Телефон: +380 44 33 82 981) про своє рішення щодо відмови від договору, подати однозначну заяву (наприклад, лист, висланий поштою, факсом або е-поштою). Ви можете скористатися зразком форми відмови від договору, проте це не є обов’язковим. Ви можете також заповнити та надіслати форму відмови від договору або будь-яку іншу однозначну заяву на нашій інтернет-сторінці www.ezebra.com.ua. Якщо Ви скористаєтесь цією можливістю, ми негайно надішлемо Вам підтвердження отримання інформації про відмову від договору на постійному носії (наприклад, електронною поштою).
Для дотримання терміну відмови від договору Вам потрібно лише надіслати інформацію щодо виконання належного Вам права відмови від договору до закінчення терміну відмови від договору.
2. Наслідки відмови від договору
У випадку відмови від цього договору ми повертаємо Вам усю отриману від Вас плату, в тому числі кошти за доставку (за винятком додаткових коштів, пов’язаних з вибраним Вами іншим способом доставки, ніж звичайний найдешевший спосіб доставки, запропонований нами), миттєво, а в крайньому випадку не пізніше, ніж за 14 днів від дня, коли ми отримали від Вас інформацію про Ваше рішення щодо виконання відмови від цього договору. При поверненні оплати будуть використані такі ж способи оплати, якими скористалися Ви, хіба що Ви погодитеся на інше розв’язання; у будь-якому випадку Ви не здійснюєте жодних оплат, пов’язаних з поверненням. Ми можемо зачекати з поверненням оплати до часу отримання речі або до часу отримання доказів її вислання, в залежності від того, що настане скоріше.
Просимо надіслати річ на адресу Простого Товариства EZEBRA.PL sp z o.o., Wilhelma Hessa 7, 20-270, Люблін, Польща, миттєво або в будь-якому випадку не пізніше, ніж за 14 днів від дня, коли Ви надали нам інформацію про відмову від договору. Термін вважається дотриманим, якщо Ви надіслали річ до закінчення 14-денного терміну. Ви будете змушені понести витрати на повернення речей. Ви несете відповідальність за зменшення вартості речей, яке виникло в результаті її використання, в інший спосіб, ніж це було необхідно для встановлення характеру, ознак і функціонування цієї речі.
Право на відмову споживача від договору є виключеним у випадку:
- Договору, в якому предметом купівлі є річ, що піддається швидкому псуванню або має короткий термін придатності.
- Договору, в якому предметом купівлі є річ в запечатаному пакуванні, яку після відкриття не можна повернути з гігієнічних поглядів або для забезпечення охорони здоров’я.

ЗРАЗОК ФОРМИ ДЛЯ ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ
(цю форму потрібно заповнити та надіслати лише у випадку бажання відмови від договору)
– Адресат Просте Товариство EZEBRA.PL sp z o.o., Wilhelma Hessa 7, 20-270, Люблін, Польща, ezebra@ezebra.com.ua, Телефон: +380 44 33 82 981
– Я/Ми (*) інформую/інформуємо (*) про свою/нашу відмову від договору купівлі-продажу наступних речей (*) договору доставки наступних речей (*) договору про дію, що полягає у виконанні наступних речей (*) / про надання наступної послуги (*)
– Дата укладення договору(*)/отримання(*)
– Ім’я та прізвище споживача (-ів)
– Адреса споживача (-ів)
– Підпис споживача (-ів) (лише у випадку надсилання форми у паперовому варіанті)
– Дата
(*) Непотрібне закреслити.

VIII. Рекламація товарів


Стосується Клієнта, який є Споживачем:
Ми зобов’язані надіслати товар без дефектів. Згідно зі ст.556, ст.556[1]-556[3] та інших статей Цивільного Кодексу, закон зобов’язує понести відповідальність за дефекти речей, що підлягають продажу(порука за вади речі).
Рекламацію можна скласти:
- письмово на адресу Просте Товариство EZEBRA.PL sp z o.o., Wilhelma Hessa 7, 20-270, Люблін, Польща.
- за посередництвом е-пошти на адресу: ezebra@ezebra.com.ua.
- використовуючи контактну форму, доступну на сторінці Магазину.
У випадку виконання своїх зобов’язань щодо гарантії - якщо ми вважаємо за необхідне розглянути рекламацію, то Ви зобов'язані доставити за наш рахунок дефектний товар на вищезазначену поштову адресу. Якщо, через тип продукту або спосіб його встановлення, доставка товару буде надто складною, Ви повинні зробити його доступним для нас у місці, де він розташований. Ми зобов’язані негайно відповісти на рекламацію, в терміні не довшому, ніж 14 днів від дати її складання.
Ми несемо відповідальність за гарантію, якщо фізичний дефект буде виявлено до закінчення 2-річного терміну від дати доставки товару. Якщо об'єктом продажу є використана рухома річ, відповідальність за гарантією становить один рік з дати її випуску.
До складеної рекламації рекомендується (1) подати інформацію, що стосується предмета рекламації, зокрема тип та дату виникнення дефекту; (2) вказати спосіб вирішення проблеми (заміна товару на новий, ремонтування товару, зниження ціни, відмова від договору – якщо дефект вагомий); (3) подати контактні дані особи, що складає рекламацію – це полегшить та прискорить розгляд рекламації Магазином. Вказані в попередньому реченні рекомендації мають форму необов’язкових порад і жодним чином не впливають на ефективність рекламацій, складених без надання рекомендованої інформації.
Стосується Клієнта, який одночасно не є Споживачем:
У випадку Договору купівлі-продажу, укладеного з Клієнтом, який одночасно не є Споживачем, на основі ст. 558 § 1 Цивільного Кодексу, відповідальність Інтернет-магазину за вади речей є виключено. Це виключення є неефективним у випадку шахрайського приховування нами вад речей.

IX. Додаткові гарантії при продажі Товарів у Магазині


ezebra.com.ua не є виробником товарів і не надає додаткової гарантії на продукти, що продаються. Виробник несе відповідальність за гарантію Товарів в залежності від обставин та на період, вказаний на гарантійному талоні. Якщо гарантійний документ передбачає таку можливість, Клієнт може також подавати свої претензії в рамках гарантії безпосередньо в авторизованому сервісі, адрес якого знаходиться в гарантійному талоні. Гарантія не виключає, не обмежує і не зупиняє прав Клієнта, які виникають з законів про поруку за вади речей, що підлягають продажу.

X. Рекламація, пов’язана з наданням електронних послуг


1. ezebra.com.ua вживає заходи для забезпечення правильної роботи Інтернет-магазину відповідно до своїх технічних знань і зобов'язується усунути впродовж належного терміну будь-які порушення, про які повідомляють клієнти.
2. Клієнт може проінформувати нас про всі проблеми та перерви у функціонуванні сервісу Інтернет-магазину. Усі порушення, пов’язані з функціонуванням Магазину, просимо надсилати на адресу ezebra@ezebra.com.ua
3. В рекламації, що стосується порушень, пов’язаних з функціонуванням сервісу Інтернет-магазину, просимо повідомити тип та дату виявлення порушення.
4. Ми зобов’язані негайно відповісти на рекламацію, в терміні не довшому, ніж 14 днів від дати її складання.

XI. Позасудові способи розгляду рекламації і позовного провадження


1. Інформуємо, що існують можливості використання позасудових способів розгляду рекламації та позовного провадження. Такий спосіб має добровільний характер і може мати місце лише тоді, коли дві сторони суперечки виражають на це згоду.
- Споживач може звернутися з заявою про порушення судової справи у справі позасудового розв’язання суперечок споживачів, що стосуються укладеного Договору купівлі-продажу, до Торговельної Інспекції, згідно зі ст.36 від 15 грудня 2000 р. про Торговельну Інспекцію (Вісник законів від 2014 р., №4, поз. 25 зі змінами).
- Споживач може також подати заяву про розгляд справи, що стосується укладеного Договору купівлі-продажу, до постійного суду, що працює при відповідній воєводській інспекції Торговельної Інспекції, згідно зі ст.37 від 15 грудня 2000 р. про Торговельну Інспекцію (Вісник законів від 2001 р., №4, поз. 25 зі змінами)
- Європейська Комісія також пропонує інтернет-платформу для вирішення спорів між Споживачами і Підприємцями (платформа ODR). Вона доступна за адресою: : http://ec.europa.eu/consumers/odr/
2. Детальна інформація про вирішення спорів споживачів, включаючи можливості використання Споживачем позасудових способів розгляду рекламації, позовного провадження та правила доступу до цих процедур, доступні в місцезнаходженнях або на інтернет-сторінках воєводських інспекцій Торговельної Інспекції, або за посиланням: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
3. Інформуємо, що ми зобов’язані скористатися позасудовим розв’язанням спорів зі Споживачами згідно з законом від 23 вересня 2016 року про позасудове розв’язання спорів споживачів. Уповноваженим суб’єктом позасудового вирішення спорів між ezebra.com.ua та Споживачем є: Люблінський Воєводський Інспектор Торговельної Інспекції в Любліні, доступний за посиланням https://www.ihlublin.pl/. Споживач може тут подати заяву про порушення судової справи в справі позасудового вирішення спорів споживачів.

XII. Кінцеві положення


1. Компетентним судом для вирішення суперечок зі Споживачами є місцевий Компетентний суд чинних законів Цивільного процесуального кодексу.
2. Розв’язання можливих суперечок, що виникають між ezebra.com.ua та Клієнтом, який не є Споживачем, належить Компетентному суду з огляду на місце нашого розташування.
3. У справах питань, що не охоплюються цими Правилами, застосовуються положення чинного законодавства, а зокрема закони від 23 квітня 1964 року. Кодекс цивільний (цілісний текст Вісник законів від 2014 р., поз. 121 зі змінами) та закони від 30 травня 2014 року про права споживачів (Вісник законів від 2014 р., поз. 827).
У випадку будь-яких розбіжностей між цими Правилами та правами Клієнтів і положеннями, що виникають з діючих законів, будуть застосовуватися чинні положення польського законодавства.
Ми використовуємо cookie-файли для забезпечення послуг, що відповідають ПОЛІТИЦІ ВИКОРИСТАННЯ ФАЙЛІВ COOKIE. Ви можете змінити умови збереження або доступу до файлів cookie у своєму веб-браузері.
Close
pixel