правила програми лояльності

 

 

 

Загальні положення

 

 

§1 Організатором Програми Лояльності ezebra.com.ua, далі – «Програма», є H2A sp. z o.o. sp. k. в Любліні за адресою вул. Войцеховська [Wojciechowska] 9А, Люблін, з ідентифікаційним номером NIP: 7123275732 та REGON: 061508308, далі – «Організатор».

 

§2 Програма організована на території України і діє в інтернет-магазині з доменом www.ezebra.com.ua 

 

§3 Програма буде введена на невизначений термін, починаючи з 1 лютого 2021 року. 

 

§4 Участь у Програмі є добровільною для всіх фізичних осіб. Учасниками Програми (далі – Учасники) можуть бути лише повнолітні особи. Особа, яка хоче взяти участь у Програмі, повинна прочитати Правила Програми Лояльності, оскільки приєднання до Програми рівнозначне прийняттю усіх положень Правил Програми Лояльності. 

 

§5 Організатор залишає за собою право вносити зміни до наступних правил, іменованих далі «Правилами Програми», та припиняти Програму в будь-який час, попередньо повідомивши про це Учасників. 

 

 

II. Правила приєднання до Програми Лояльності

 

 

§1 Клієнт, який хоче приєднатися до Програми, повинен мати обліковий запис Клієнта, створений в інтернет-магазині на www.ezebra.com.ua

 

§2 Для того, щоб приєднатися до Програми, Учасник повинен мати необхідну кількість балів (про які йде мова у II §5) на своєму балансі Клієнта, накопичених під час здійснення покупок на

 

§3 Бали нараховуються за покупки, здійснені в інтернет-магазині www.ezebra.com.ua, а також за написання відгуків про товари на www.ezebra.com.ua з моменту запуску Програми Лояльності від 1 лютого 2021 року. Кожних 8 гривень, витрачених на покупки, – це 1 бал у Програмі Лояльності, а кожний доданий та затверджений адміністратором веб-сайту відгук про товар – становить 0,5 бала в Програмі Лояльності. Кількість набраних на даний момент балів Учасник може перевірити, увійшовши до свого облікового запису Клієнта, а потім перейшовши до розділу «Програма Лояльності». Бали знаходяться на особистому балансі Клієнта і не можуть бути передані іншим особам. У разі повернення товарів, за які Клієнт отримав бали під час здійснення покупок, ці бали відраховуються з балансу балів Клієнта, накопичених на його рахунку. 

 

§4 Накопичені бали на рахунку Клієнта Учасник може обміняти на Карту Постійного Клієнта або Карту VIP-Клієнта відповідно до таких правил:

1 500 балів - Учасник може обміняти на Карту Постійного Клієнта,
3 000 балів - Учасник може обміняти на Карту VIP-Клієнта.

 

§5 Обмін балів, отриманих в Програмі Лояльності, на Карту Постійного Клієнта або Карту VIP-Клієнта здійснюється шляхом додавання карти до кошика під час створення замовлення.

 

Карти, що відповідають зібраній кількості балів, доступні за посиланням:  https://ezebra.com.ua/uk/forpoints/produkti-za-bali.html,  , слід додавати за допомогою кнопки «придбати за бали» під час оформлення замовлення. Учасник має оформити замовлення в такий спосіб, як і раніше. З рахунку Учасника буде знято відповідно 1 500 балів за Карту Постійного Клієнта та 3 000 балів за Карту VIP-Клієнта. При цьому Учасник може скористатися перевагами Програми Лояльності та мати активовану Карту лише після повної реалізації замовлення. Додатково Учасник повинен надіслати повідомлення на електронну пошту до служби підтримки для клієнтів Організатора на адресу: ezebra@ezebra.com.ua та зазначити номер замовлення, у яке була додана Картка Постійного Клієнта. Звернення приймаються виключно в письмовій формі на подану електронну адресу служби підтримки для клієнтів Організатора. 

Карта Програми Лояльності доступна лише у віртуальній формі і приписана до облікового запису Клієнта Учасника, та не надсилається у фізичній формі.

Неможливо придбати карту за бали самостійно. У замовлення також повинні входити інші товари на будь-яку суму.

 

 

§6 Учасник, який володіє Картою Постійного Клієнта, отримавши наступних 1 500 балів, зможе обміняти її на Карту VIP-Клієнта. Для цього він повинен надіслати повідомлення на електронну пошту до служби підтримки для клієнтів Організатора на адресу: ezebra@ezebra.com.ua та зазначити адресу електронної пошти (e-mail), для якої була створена перша карта, тобто Картка Постійного Клієнта. Прохання про заміну картки на наступну приймаються виключно в письмовій формі на подану електронну адресу служби підтримки для клієнтів Організатора.  

 

 

III. Переваги участі в Програмі Лояльності  

 

 

§1 Користувач, який хоче повною мірою скористатися перевагами Програми Лояльності, повинен виразити всі маркетингові згоди на отримання маркетингових повідомлень за допомогою електронної пошти в налаштуваннях свого облікового запису Клієнта, створеному в інтернет-магазині www.ezebra.com.ua. Налаштування облікового запису Клієнта можна перевірити та змінити, увійшовши в обліковий запис Клієнта, а потім перейшовши в «Особисті дані» > «Дані замовника та налаштування магазину». За відсутності прийняття згаданих маркетингових згод неможливо скористатися пропозицією Програми Лояльності, незважаючи на наявність Карти Постійного Клієнта або Карти VIP-клієнта. 

 

§2 Кожен Учасник Програми Лояльності, який обміняв бали на Карту Постійного Клієнта або Карту VIP-Клієнта має право на низку переваг, що надаються кожного місяця.

 

 

КАРТА ПОСТІЙНОГО КЛІЄНТА ДАЄ ПРАВО:

  • o Отримання вітальної пропозиції в Програмі Лояльності ezebra.com.ua 

  • o Безкоштовну доставку раз на місяць для замовлення вартістю понад 400 грн

  • o Інформаційні повідомлення про новинки та прем'єри на ezebra.com.ua 

  • o Отримання індивідуальних пропозицій та персональних промокодів на знижку  

  • o Отримання подарунків та сюрпризів

  • o Участь у конкурсах для активних Учасників Програми Лояльності

 

 

КАРТА VIP-КЛІЄНТА ДАЄ ПРАВО:

  • o Отримання вітальної пропозиції в Програмі Лояльності ezebra.com.ua  

  • o Безкоштовну доставку раз на місяць для замовлення вартістю понад 400 грн

  • o Інформаційні повідомлення про майбутні акції та прем’єри, а також доступ до деяких з них перед їх початком

  • o Сповіщення про новинки на ezebra.com.ua  

  • o Інформацію про прем’єри та можливість оформлення передзамовлення

  • o Отримання індивідуальних пропозицій та персональних промокодів на знижку  

  • o Отримання подарунків та сюрпризів

  • o Участь у конкурсах для активних учасників Програми Лояльності

 

 

§4 Отримані бали не можна обміняти на готівку. Загальна вартість замовлень із використанням промокодів повинна перевищувати 10 гривень. Знижки не можна поєднувати з іншими акціями. Безкоштовна доставка стосується лише замовлень з Польщі на територію України. Учасник має право скористатись перевагами Програми Лояльності лише після повної реалізації замовлення, що містить Карту Постійного Клієнта або Карту VIP-Клієнта.

 

§5 Отримані промокоди не поширюються на акційні товари.

 

§6 Промокод, що надається один раз на місяць для безкоштовної доставки надсилається на електронну пошту 1-го числа кожного місяця. У разі, якщо 1-е число місяця припадає на неробочий день, промокод буде надіслано наступного робочого дня. Якщо Клієнт зареєструється, наприклад, 22 листопада 2021 року, він отримає перший промокод для безкоштовної доставки 1 грудня 2021 року.

 

 

 

 

V. Кінцеве положення

 

 

§1  Ці правила доступні на нашому сайті www.ezebra.com.ua та в головному офісі Організатора. Беручи участь у Програмі Лояльності, Учасники погоджуються дотримуватись цих Правил. 

 

§2 Організатор не несе відповідальності за технічні збої в роботі системи та технічні проблеми, які виникають внаслідок використаного Учасником Програми пристрою, програмного забезпечення та інтернет-з'єднання. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, спричинені призупиненням, змінами та можливим припиненням Програми Лояльності. 

 

§3  Правила регулюються положеннями польського законодавства. Будь-які спори та претензії, що випливають із цих правил або пов'язані з ними, будуть вирішуватися судом, компетентним за місцем розташування Організатора. 

 

§4  У разі виникнення будь-яких запитань щодо Програми Лояльності потрібно звертатись безпосередньо до служби підтримки для клієнтів Організатора за електронною адресою: ezebra@ezebra.com.ua 

 

 

Дата публікації: 01.02.2021

Ми використовуємо cookie-файли для забезпечення послуг, що відповідають ПОЛІТИЦІ ВИКОРИСТАННЯ ФАЙЛІВ COOKIE. Ви можете змінити умови збереження або доступу до файлів cookie у своєму веб-браузері.
Close
pixel